در دل هلدینگ خلیج فارس، یک شبکه فاسد به رهبری محمدشریعتمداری در حال شکل‌گیری است که زیرشاخه‌های متعددی دارد. این شبکه تنها به محسن بیگلربیگی ختم نمی‌شود، بلکه نام‌های دیگری نیز در آن به چشم می‌خورد که نشان از عمق نفوذ و فساد دارد.

داود کرمی، مشاور نزدیک شریعتمداری و شجاعی برهان، بازنشسته و دستیار وی، به عنوان نفرات اصلی این تیم شناخته می‌شوند. این افراد به وضوح در تصمیم‌گیری‌های کلیدی دخالت دارند و در روزهای آینده به احتمال زیاد بیشتر در معرض توجه رسانه‌ها قرار خواهند گرفت.