چند روز پیش خبر برکناری شریعتمداری از هیات مدیره خلیج فارس به گوش رسید و گمان میرفت که او دیگر جایی در این مقام نخواهد داشت. اما امروز شگفتی دیگری در دولت رقم خورد؛ او دوباره در دفترش نشسته است!
این واقعه نشان میدهد که در این دولت چه شگفتیها که نمیبینیم! برخی از ناظران بر این باورند که این رفتارها تنها به خاطر شیفتگی برخی افراد به قدرت و موقعیتهای شغلی است. آیا واقعاً همه به دنبال خدمت به مردم هستند یا فقط به دنبال حفظ مقام خود؟